onsdag 22 september 2010

Tindras Dag!

God morgon!

Vad är det för dag idag? Jo det är Tindras födelsedag!! 9 år blir hon min söta bonusdotter! Grattis Vännen!♥♥♥ Hoppas du får en bra dag trots att du är hemma och är sjuk..


Tycker inte det var länge sen hon var så här liten:)

Bilderna tagna 2006


Tofsar i håret o fin ny rosa tröja, 2007



Nu är hon "stora damen":) Här är nytagna bilder på Tindra i sina danskläder. Förutom balett går hon även och tränar brottning!






Passar på att tacka för alla kommentarer ni lämnar! Blir såå glad!! Fast jag har lite problem med att hinna kika runt till er alla:)


Ha en bra onsdag!


Kraam Jenny♥♥

47 kommentarer:

Camilla sa...

Stort GRATTIS till supergulliga Tindra!

Hoppas du får en underbar födelsedag och att du kan njuta av den fast du är krasslig!!!

Stor kram
Camilla

HannasHörna sa...

Hej hej!

Så fin...

Ha en bra dag!

Carin sa...

Men GRATTIS till Tindra!!! Hoppas det blir en toppendag, trots sjukdommar....

Kraaam Carin

alegni sa...

hon är så fin, din bonusdotter!

grattis på din dag, tindra! här kommer en video till dig (jag hoppas att jag kom ihåg "rätt" artist):

http://www.youtube.com/watch?v=NfggwVgheBY

kram
ingela

Signe 1 sa...

hipp hipp hurra på tindras dag!! vad fin hon är din bonusdotter och hon måste ha väääärldens bästa bonusmamma!!!:-) hoppas hon kryar på sig!!

stora kramen s.

Hemmalycka sa...

Grattis söta Tindra! Hoppas ni får en finfin dag allesammans.
Kram Åsa

Teija sa...

Onnea Tindralle! Kaunis 9-vuotias :)

Ett Vitare Hem sa...

Grattis Tindra på födelsedagen!
Ha en underbar dag!
Kram/LenaS

Livet på Vestergård sa...

Så söt bonusdotter du har!
Grattis till henne och hoppas att hon kryar på sig!
Kram Kicki

Unknown sa...

Grattis till den lilla sötnosen!!

Vilken fin ny header du har också:)
Ha det gott,
Charlotta

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till Tindra på 9 årsdagen.
Hon är så fin din bonus dotter och du verkar vara en av Sveriges bästa bonus mammor.
Kramar:)

Skogslyckan sa...

Grattis till fina Tindra! Min minsting Emil fyllde också 9 år sista maj. Härlig ålder.
Hoppas solen lyser på er idag!
Kram Pia

Country Hill sa...

Stort GRATTIS till söta Tindra!
Kram Lena

Malin sa...

hej Tindra, grattis på födelsedagen, hoppas att pappa och Jenny har skämt bort dig ordentligt idag och att du har fått en egen ponny ! - Jaså? var inte det med på önskelistan?
Du är jättefin i dina glasögon, passar dig på pricken. Ät mycket godis idag (när man är sjuk får man äta vad man vill)
Kram Malin och Punk-Uno

Caroline sa...

Hej vännen!
Tack för din fina kommentar!
vad söt hon är, lilla Thindra! Vilka fina danskläder.
Du, jag är helt övertygad om att vi har exakt samma plattor i våra kök, eller vad tror du? Fina är de i vilket fall!!!
Ha en fin dag,
KRAM!!

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hälsa stort GRATTIS till coolsöta tjejen! Balett och brottning låter ju häftigt! :)

Hoppas hon kryar på sej snabbt. Här hemma är vi också krassliga. Förkylda.
KRAM

ååååååååå sa...

Heej Jenny!

Grattis till Tindra! Vilken söt balett-tjej! =)
Gick själv på balett när jag var liten. Men jag hoppas att Tindra har en snällare fröken. *ler* min var en riktig surtant. Jag slutade tyvärr p.ga henne. Vilket jag ångrade sen.

Ha en fin onsdag! (lill-lördag) =)

Kramar Verra

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis till Tindra 9 år. Söt liten tjej!
Vilket härligt väder vi har idag.
Ha en bra dag!
Kram Anette

STENLYCKA sa...

Skicka en kram och ett stort grattis på födelsedagen. Tänk på söndag skall jag på födelsedagskalas till mitt barnbarn i Motala som fyller just nio år.
Här är det full fart på gubbar och borrmaskinen som borrar och borrar i berget, är snart nere på 160 meter. Det går nästan inte att gå ut för det är hela tiden en folksamling på garageuppfarten, av gubbar, som står och beundrar den smutsiga,fula, dånande borrmaskinen.
Jag är tacksam att jag får vara inne.
Förstår mig inte på karlar och dess beundran av fula maskiner.
Kram Raina

Margot sa...

Stort grattis till din jättegulliga bonusdotter! Ha en härlig dag!
Kram Margot

Louise sa...

brottning och balett låter som en perfekt kombination!! Grattis till tösen!

20-talshuset sa...

Stort Grattis till Tindra! Hon ser ut att vara en jättemysig tjej. Hoppas hon får många jättebra paket på sin dag! :-) /Kram Anna (Så supersnygga glasögon hon har).

Susanne sa...

Grattis till Tindra..usch ja växer så fort..Ser på min skrutt :)
nej man kan inte hinna kika hos alla jämt man får ta det när man hinner..kram Susanne

Bibban sa...

Hipp hipp HURRA för den lilla sötingen
Kram Bibban

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Tindra, hoppas du får en toppenbra dag och roliga presenter. Och Jenny, så fina bilder du tagit på Tindra. Jag är säker på att du är världens bästa extra-mamma till Tindra, ni är så goa mot varann.
Varm kram till er bägge
AnnaMaria

himlaverket sa...

Oj vilken liten sötnos ...
Roligt att få gå å dansa.
Grattis från

Vintage House sa...

Hej
Ett stort grattis, ja det växer verkligen fort..
kram
sandra

Bella sa...

Stort Grattis till Tindra!!! Så stor hon blivit :)

Hoppas hon får bra dag trots att hon ligger hemma och är sjuk och att hon kryar på sig och känner sig piggare imorgon!

Kramar Bella

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till Tindra:)

Åren går väldigt fort tyvärr......
Kram Susanne

[ c o y o t e ] sa...

Grattis Tindra!!

Balett och brottning... OJ!!

Hoppas du haft en fin dag med mycket tårta mm...

Kram på dig!

Mia

Nilla Q sa...

Det var skillnad på bilderna, tänk vad snabbt de blir stora...

Hälsa och gratta! Och tala om att jag tycker hon är en supercool tjej som tränar både dans och brottning!

Kram Pernilla

Livsnjutaren sa...

Oj,stora tjejen. Grattis.

Karin - Mina Rum sa...

Balett och brottning. Vilken underbar kombination. En tjej helt i min smak. Grattis på födelsedagen Tindra!

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

God morgon vännen! Vad söt hom är eran Tindra! Hoppas lillan fick en bra och rolig födelsedag trots hon är hemma å sjuk.

Ha en fin höstdag <3

Kraam kram Izabell

Malin sa...

Hej!

Hoppas Ni fick en super bra födelse dag! Tänk vad dom växer fort, man ser att hon har blivit stora damen =) Grattis, grattis.

Kram MAlin

Tulipa sa...

Hej Jenny!

Vilken prima ballerina!!
Hur söt som helst!!

Grattis till henne i efterskott!

Härliga bilder du bjuder på!!

Kraam Mariette

Unknown sa...

Grattis Tindra, vilka vackra balettkläder....jag dansade också balett när jag var liten ;-)

Det går fort med barnen, när de väl börjat skolan säger det verkligen bara swisch. Jag tyckte det var alldeles nyligen jag låg på bb i Falun med min lilla söta dotter och nu i januari får ungen gå på bolaget. Herregud, vart tog åren vägen?! ;-)

Krya på sig lilla, stora Tindra och ha det nu så mysigt alllihopa på Kråkered.

Själv besökte jag den beryktade Pinocchio i går, bilder utlovas senare.

Kraaaaaaaam

Mot nya äventyr ! sa...

Et stort GRATTIS till Tindra !!
Oj , oj vad tiden går !
Min lilla tös fyller 19 år idag !
Swisch säger det bara... *smile*
Ha en fin dag ! Kram , Helen

millandante sa...

Grattis i efterskott till Tindra!!
Så himla fin!:)

Kram till er båda:)

Lilla gårdshuset sa...

GRATTIS till denna söta tjej!!!

Kramis/Heléne

Frøken Jægers Hus sa...

Grattis til den søte lille piken og god bedring! Og tusen takk for lykke ønsking inne hos meg da jeg vant utlottningen inne hos Lantliv i Norregård. Å hvor gøy! Nå har jeg sett din verden. For et hus dere har! Fantastisk. akkurat som Emil i Lønneberget. Idyll! og den parafinlamoen du har som kostet 60 kr!!? Hurra hvor gøy!
Nyt dagen
Klem, H

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till Tindra i efterskott, hoppas hon hade en fin födelsedag!!!!

Ha en trevlig helg Jenny!
Kram Marie

Lissboden sa...

Grattis i efterskott till fina Tindra och jag önskar dig en fin helg!
Kram från Maria

Lauras gård sa...

Grattis i efterskott till 9-åringen! Vilka snygga glasögon hon har. Jag ville så gärna ha glasögon då jag var liten. Visst går tiden fort, för fort... Kram till er båda! Stina

lyckobo sa...

ONNEA ONNEA till stora tjejen!!! Förresten snygg lampa du hade fyndat, ibland har man tur!

Skön Helg!

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Fröken Tindra sa...

Vilka fina foton på Tindra! Vill gratulera henne i efterskott och hoppas att hon kryat på sig! Vad kul med kombinationen balett och brottning!
Ha en skön helg!
Kram!!