måndag 10 januari 2011

Solsidan..sent omsider!

Halloj!

Vi har lyckats missa Solsidan när den gått på TV..har förstått att vi har gått miste om nått kul så nu har jag beställt hela säsong 1 på dvd!

Nästa säsong börjar redan på söndag så det blir väl till att sträcktitta på kvällarna så att vi hinner ikapp oss! (Peter vill oxå se den;)) :)

(bild lånad från cdon.com)



Oj vad många ni är som anmält er till tävlingen redan! Jätteskoj!! Det får nog bli ett litet tröstpris oxå:)


Ha en trevlig tisdag!


Kraam Jenny♥♥

31 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Ja det var en bra underhållning:) Ska bli kul att se dom nya avsnitten!

Ha en skön kväll!
Kram Susanne

Hanna sa...

Du kommer säkert att få många glada skratt. jag gillar själv verkligen den serien.
kram
Hanna

Susanne sa...

Gokväll!

Såg inte alla men de jag såg var kul! Tack för den fina kommentaren hos mig <3
Kram susanne

Tulipa sa...

Hej Jenny!

Det är så roligt när något riktigt bra drar igång igen!

Älskade förra säsongen, hoppas nästa blir lika bra!

Kraam Mariette

Villa Björkenäs Backen sa...

Hei taas!

Kiva olla takasin!
Vilken tur för mig att du hade gort ett nytt inlägg!
Det var ju bara några kommentarer :)

Vi ska också titta på Solsidan innan den andra säsongen börjar.
Jag köppte första delen som julklapp till min man Anders.

Visst var det vi på bröllopsbilden.
Det är ju några år nu så :)
Vi gifte oss 1996..

Så lite äldre har vi blivit :)
Kul att vara tillbaks!

Ha en bra kväll!

Halein Sirpa

Snäckskalsdalen. sa...

Vi har också missat Solsidan men förstått att det är helt klart tittansvärt! Skall beställa DVD:n, det är bra att man kan göra det för om jag förstått det hela rätt går det på lördagkvällar när man ofta äter och eller har gäster...
Kram

Vit som snö sa...

Härligt! Ni lär få träningsvärk i skrattmusklerna om ni ser alla avsnitten så tätt:)))))
Kram Cilla

Petra / Popetotrora sa...

Oh, vad mycket skratt ni har framför er om ni ska se Solsidan! Den är fantastisk!!

Jenny sa...

Jag såg alla avsnitten igen i helgen, hade missat några...det är ju bara så bra, enjoy!!
Kram Jenny

Malin sa...

hej benijeni, jag ska låna boxen av en kompis, såg bara några stycken på tv så det får bli en mara här oxå. Har precis sett Sex and the city 2 och den var ju liksom underhållande men utan egentlig substans om man säger så. Men till Solsidan så vet man att man får garva lite.
Jag har några måleriideér, mailar dej om det senare.

Carin sa...

Hallå vännen! I Finabo är Solsidan en klar hit! Tror sonen kan varenda replik utantill... :D
Ni lär inte bli besvikna!

KRaaam Carin

alegni sa...

solsidan är alla tiders! först såg jag första säsongen ensam en dag förra veckan när jag bestämt mig för att vila handen, och under trettondagshelgen har jag sett den igen i sällskap med mr. alegni. nu kan jag knappt vänta tills nästa säsong börjar!
trevlig tisdag! kram
ingela

skifferhuset sa...

Har oxå missat Solsidan, förstår att den ska vara bra, men jag är en sådan så jag kan inte sitta å titta på något efteråt! Ha en bra dag! Kram Iréne

Elsa och Helena sa...

Då har ni mycket skratt att se fram imot...sjukt kul:) KRAM Helena

ååååååååå sa...

Hej Vännen!

Jaa ni har verkligen missat nåt!! =)
Den är såå bra!
Kul att det fortsätter på spöndag.

Vilken tävling du har!
Den får inte JAG missa! =)

Kram Verra

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Ett bra köp!!
Ett gott skratt förlänger ju livet sägs det, här lär ni få många!!

Kram!

Älskade pion sa...

Jaaaaaaaa,ÄNTLIGEN.;)Solsidan är en favorit här hemma,då sitter ALLA redo i soffan,sååååå rolig.Ha en skön dag vännen. Kram Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har inte sett Solsidan heller, det verkar roligt det lilla jag sett på trailers inför premiären nu.
Ha det gott
Varm kram
AnnaMaria

Cathrin sa...

Hej Jenny!

Det blir nog inga problem att sträcktitta på Solsidan. Jag hade också missat den på tv men vi tittade igen serien i höstas. Fick nästan abstinens när vi sett sista avsnittet så jag ser fram emot söndag.

Ha en fin tisdag!
Kram
Cathrin (som nu bums skall anmäla sig till din tävling)

himlaverket sa...

Jag tror ni gör rätt i att hinna ikapp Solsidan,
så ni fattar resten ;)
Perfekt underhållning...
Hörde att de inte har nåt manus utan att det får bli som det blir under inspelningarna, kanske därför det känns så äkta liksom.(och roligt)
kram ullamaria

A House With A View sa...

Ääääälskar Solsidan, den är så sjukt rolig! Du kommer alla gånger att gilla den ;))

Ha en bra dag fina bloggvän!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Hem och Lycka sa...

Har boxen hemma, såå bra!

kram Mia

Marie//Tekla Maräng sa...

Har missat Solsidan på Tv har bara lyckats att se ett avsnitt som en kompis spelat in. Tycker den är bra av det lilla jag sätt.
Kanske får ta och skaffa 1 säsongen.
Kram:)

Vit dröm sa...

Solsidan är underbart kul! Hoppas du också tycker det,och snart börjar ju nästa säsong :)
Ha en toppenkväll!
Kramar Anna

Around the world with Alice sa...

Hej Jenny!

Tack för den fina kommentaren!

Den är riktigt rolig, den första säsången av solsidan! Haha, vi tittade faktiskt på den hemma i helgen :)

Många kramar Alice!

Drömmar och Verklighet sa...

Den är riktigt rolig den serien. Ska bli så kul att se nästa säsong nu :) Kram Anna

Bella sa...

Åååh, den är helt underbar serien, du kommer få så många skratt :)

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag missade också serien men önskade mig den i julklapp... Tomten var snäll :)

Ni hinner se den snabbt, bara 10 avsnitt och utan reklam så är de inte mer än 22-24 minuter styck.
Var bara förberedd på många skratt..

Kram Marie

Lissboden sa...

Hej Jenny!
Bra idé att titta på Solsidan innan det börjar igen. Jag har också missat en massa avsnitt men nu vill jag börja titta på det. Det jag sett är riktigt bra.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram från Maria

Marie-Louise sa...

Ja ni har missat något. Den är sjukt rolig. Snart kommer väl säsong 2 på 4:an igen. Man skrattar ibland så man får magkramp.

Unknown sa...

Visst har ni missat nåt. Blir nog inga problem att sträcktitta på. Kanske ni kan få lite träningsvärk i magen efter alla skratt ;). Tårarna brukar stundvis spruta av skratt, en helt underbar serie jag längtat efter.
Kram Ing-Britt