lördag 16 april 2011

Ny inredningsbok!

Hej!

Igår fick jag hem Anna Örnbergs nya inredningsbok Inred lantligt på ditt eget sätt i brevlådan (köpt hos Adlibris)! Boken innehåller en massa inspirerande bilder och tips från vackra hem, bl a från Josefine, som har den coola bloggen In my house!










Sedan tidigare har jag Annas böcker Inred och dekorera ljust och lantligt och Inred lantligt ute och inne!


Idag har jag varit ute i trädgården och vårstädat. Vilket träningspass för en som är så otränad som jag;)

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!

Kraam Jenny

28 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

ÅÅÅh kul, det visste jag inte att en till bok har kommit ut!!

Den vill jag ha :)

Trevlig kväll!

vadmalen sa...

Nu kommer du att få ännu finare hemma. Ha en bra lördaskväll o söndag
kram
Birgit

promenader på landet sa...

Hej vännen vilken fin och inspirerande bok! Tack goa du för boktipset! Kram Maria

Unknown sa...

Ååå har du fått din. Hoppas då jag oxå får min snart. Jag förhandsbokade den för ca: en mån sen. Ska kolla lådan deräkt på måndag :)
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Susanne sa...

Härliga böcker,,med vackra bilder att inspireras av..Jag har dom andra två..kram

Det vita dårhuset sa...

Den måste klickas hem =)
Natti natti*

Susanne sa...

Hej Jenny!
härlig att vara i trädgården...hoppas på att jag kommer dit imon ;))
Den boken ska jag titta efter!
kram Susanne

Mjuka sa...

Hi, hi! Jag har ju också beställt den:-)
Kram Malin

Therese sa...

Jag har det första två men ha var varit sugen på denna med... å suget blev inte mindre efter detta inlägg ;-) KRAM Therese - Sockenvägens Söta

Tina sa...

Läste inne hos Josse att hon hade varit på besök. Ska nog skaffa den boken jag med..

Ha en skön söndag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jo du, det brukar kännas i ryggen dagen efter, men så nöjd man känner sig när det blir fint i trädgården. Bra boktips, jag har en av henne förut och den är jättefin.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Den ska jag också skicka efter. Har precis fått hem "Lev vackert" så jag får nöja mig med den så länge. Ha en underbar söndag söta Jenny.
Kram Agneta

Anneli sa...

Hejsan.

Lustigt...jag satt just och bläddrade i min Bokklubbs erbjudanden......då fanns den boken med.
Då kanske jag ska beställa den ändå om du tycker den var bra.
Tack för tipset!

Visst känns det dagen efter när man varit i trädgården, stel som en pinne och värk i varenda muskel....

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Hej goa Jenny!
Jag gillar hennes böcker jättemycket! Jag har ju bara den första, ska gå in på adlibris å spana på de resterande..;)

Ha en riktigt sköön söndag!

Kraam

Älskade pion sa...

Var på "bibblan" häromdagen och lånade "Ljust och Lantligt",så den ska jag "sätta"tänderna i när jag får tid.;)Ha en fin dag goa vännen.Kram Ulrika

Louise sa...

Oj jag visst inte att det koomit ut en tredje bok! tack för tipset! ha en skön söndag!

Fröken Tindra sa...

Den boken har jag sett men inte slagit till på än. Ser lite intressant ut. Får försöka att få bläddrat i den någonstans.
Ha en skön dag till i trädgården! =0)
Kram!

Vit dröm sa...

Vilken underbar bok det ser ut att vara :)
Ha en härlig söndag!
Kram Anna

alegni sa...

den boken får jag nog se till att skaffa snart. man kan ju inte sluta mitt i när man börjat samla på sig av annas böcker ;)
kram
ingela

Nylyckan sa...

Hej Jenny! Tack för boktipset. Fint ni har fått det i matrum och vardagsrum och vilka fina möbler ni fyndat. Överdelen på skåpet gillade jag skarpt och soffan. Blir det vitt? Lite nyfiken på ert hallprojekt oxå. Kram

Malin sa...

Hej!

Boken ser jätte mysig ut! Fick en av de andra i julklapp, och det är så mysigt att sitta och blädra i. Sen är det en fin detalj att bara ha liggandes framme =)

Här vårfixas det i trädgården också!

Må så gott!

Kram MAlin

skifferhuset sa...

Mycket inspirerande böcker, har dom själv! Kram Iréne

Handgjorda drömmar sa...

Har hon kommit ut med en ny?! Det har jag missat! Har oxå de andra två, så nu bara jag måste beställa den oxå!
Tack för tipset :)
Kram Marie

Farfars stuga sa...

Såg att det kommit en till härlig bok, kul att få höra något om den.

Kram Cia

Anonym sa...

Vill bara säga hej, det var ett tag sen jag hann blogga men nu hoppas jag det blir lite oftare. Fin bok verkar det som, nu vill man bara inspireras inför vår och sommaren.
Kram/Mira

Caroline sa...

Hej!
Vilja ljuvliga böcker, de skulle jag verkligen vilja ha!!
KRAM!!!

Betong ute och inne sa...

Åh vad kul, att det kommit en till, jag har de andra 2...jättebra....
ha en fortsatt bra dag med träningsverken :)
kram Malin

Petra-Lantlig Charm sa...

Åh har den kommit nu!! Jag har ju de andra två och har väntat på den här! Måste genast hoppa in på adlibris och klicka hem den!

Tack för påminnelsen :-)

Ha en fin kväll!