lördag 3 maj 2014

Mattor!

Hej Hopp!

Hoppas allt är bra med er! Här hemma är vi fortfarande allergiska..Blä, är så trött på det nu, längtar efter mina löparrundor och att fixa i trädgården. Förhoppningsvis är björkarna snart utblommade..:)

Vi har inte börjat måla golvet i övre hallen än men jag har redan kikat på nätet efter en snygg matta att ha där sen;)

 De här 3 i grå/vita nyanser gillar jag:

 
Ripsmatta från Grandmas
 
 
"Gåsöga" från Spira (frapp.se)
 

 
 
"Ditte" från Nyblom & Kollén (baldershage.se
 

 

Peter och Tindra tycker mest om den sista, det gör jag också:)

Ha en skön söndag,

Kraam Jenny♥

12 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Hoppas allergin ger sig snart!
Mattorna nr 1 och 3 gillar jag riktigt bra men jag tror att trean passar bäst i er hall ... för att det inte ska se så långsmalt ut:
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Lena sa...

Jobbigt med allergi!
Den där sista mattan var verkligen snygg!
Kram Lena

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !

Alla var ju fina.
Tack för tipset.
Skulle passa in här i vår hall med.

Ha en fin söndag !


Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Nu har jag läst lite i kapp.
Det blir toppen bra med färgen även hos er Jenny !
Ole hyvää ja kiitos kaunnista sanoistasi. ;)

Visst tar det sin tid att torka men det är det värd.

Sov sött ! Kram igen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den första eller den sista, där var det jämt. Och usch för allergi, jag har det också. Ha en fin söndag och stor kram
AnnaMaria

Anneli sa...

Svårt det där med mattor!
Jag brukar be att få låna hem mattan innan jag köper och prova.
Senast hade jag hemma en jättesnygg från Mio..........men inte passade den här och blev inte alls lika snygg som jag tänkt mig.
Så ett tips....fråga om hemlån.

På bild tycker jag nr. 1 är finast.......men sen hur den passar i din hall........

Inte mycket klokare blev du av mitt svamlande svar förstår jag......

Kram på dig och hoppas allergin släpper snart,
Anneli

Anette Ryan sa...

Hej Jenny*!
Jag gillar också den sista men även den första randiga föll jag för. Kan förståss bero på vilken man sedan väljer hur den passar in i färgen när man ser färgerna i verkliga livet.
Hoppas alla pollen är borta snart.
Kram anette

Karin - Mina Rum sa...

De var riktigt snygga alla tre, tycker jag. Ränder är ju alltid klassiskt, mellanmönstret var snyggt men kanske lite oroligt. Den nedersta är nog kanske bäst, trots allt. Tur att ni är överens i alla fall.

Kram, Karin

"Hemmet är min vrå" sa...

Jobbigt med allergi, usch usch.. Tyckte alla mattor var fina. Ha en ny fin vecka. Kram Mimmi

Unknown sa...

Hejsan Jenny!
Tråkigt med allergi, min man snorar och ögonen rinner för fullt trots att han inte är allergisk mot björk utan gräs så i vanliga fall brukar det inte starta förens runt midsommar men iår är allt tidigt.
Så snygga mattor alla tre men min favorit är helt klart nr,3.
Ha de gott, kram Ing-Britt

hopea rahaksi sa...

Look's like you already start the spring cleaning and re painting stuff ? well good to read it that you are having a nice day which same here where aside from selling gold for cash i am starting cleaning the house.

vardagsvitt sa...

Hej Jenny
Jag är då svag för ränder så nr 1 hade jag då inte tvekat om!
Hoppas allt är bra med er trots det som jag läste i ett av dina inlägg.... -Som husägare är det ALDRIG brist på punkter på To-do-listan.
Önskar ständigt varm och soligt väder för alla utomhusprojekt och regn för allt man skulle behöva göra innomhus (vintern räckte tydligen inte till ;-))
Ha det bäst Kram Marith