lördag 20 februari 2016

Gammalt bord!

Gokväll i stugorna!

Hoppas ni haft en trevlig lördag! Vi har varit på 7-årskalas för min käre brorson Oliver i Älvängen idag och nu ikväll blev det Mellon på tv:)

Igår hämtade jag ett charmigt gammalt bord på Hisingen som jag vunnit på Tradera. Kommer bli jättefint efter lite fix och ny färg. Hade tänkt ha det som sängbord i gästrummet först men nu tror jag att det kommer få stå i matrummet istället.



Älskar såna här gamla möbler med "ribbor" :)




Fyndade lite fina saker på auktionen i Rävlanda i torsdags, visar er i nästa inlägg:)

Ha en skön söndag!

Kram Jenny

11 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint bord, skall bli spännande att se resultatet.
Ha en bra dag!
Kram Birgitta

House and Garden by Bia sa...

coolt bord, blir säkert bra som sängbord !!
Ha en toppen dag nu...känns nästan som vår ute ;))
Kram bia

Plommonhuset sa...

Åh vilket fint bord, ska bli spännande och se resultatet av ditt fix sen. Kram Sofia

Fröken Tindra sa...

Jättefint! Klart man hittar fina saker på Hisingen!
Kram!

Vardag och flärd sa...

Tror det är samma snickare som gjort dotterns skrivbord, det ser exakt lika ut. Kommer också från Hisingen. Du lyckas nosa upp fina grejer, kul att se vad du hittade på auktionen.
Ha en fin ny vecka, Jenny!
Kramar Eva

Hem och Lycka sa...

Men åååå, fantastiskt fint! Kommer du inte på var du ska ha det kan jag ta hand om det ;-)

kram Mia

Brunt sukker sa...

Hallo søte Jenny:)
så heldig du er
bordet
er helt fortryllende
gleder meg til å se resultatet
takk for fine hilsner inne hos meg
ønsker deg ei fin ny uke
klem Eli:)

anettan sa...

Spännande....ett riktigt fint bord. Kram Anette

Karin - Mina Rum sa...

Vilket charmigt bord! Jag gillar "urtagningarna" i hörnen av hyllan under. Ger ett ännu nättare intryck. Härligt fynd!

Kram, Karin

Nilla Q sa...

Så fint bord! Ser fram emot att få se dina andra fynd från auktionen också!

Kram Pernilla

Jenny sa...

Jättefin och användbar liten möbel. Annars duger den som den är ... Kul med fynd!

Kram jenny